2012. február 15., szerda

Csőben sült sajtos gnocchi

Tudom, tudom, az autentikus a négysajtos lenne, de nálam sosincsen annyiféle "formaggio" ez van. Szóval ezúttal kétsajtos verzió készült, de akárhányfélével nagyon finom.

Hozzávalók személyenként:

200 g gnocchi (házival persze még finomabb, de mindig nem lehet rá időnk ezért ezúttal bolti)
2 - 3 evőkanál tejszín
szerecsendió, bors, só, fokhagyma ízlés szerint
mozzarella és camembert sajt amennyit csak szeretnénk
kevés vaj

A gnocchit forró lobogó sós vízben, néhány perc alatt megfőzzük. Leszűrjük. Egy tűzálló tálat kivajazunk jó alaposan. Belefektetjük a gnocchicat. Meglocsoljuk a tejszínnel, megszórjuk a fűszerekkel és az apróra vágott fokhagymával, a felszeletelt sajtokkal és betoljuk a forró (nálam 200 fokos) sütőbe, ahol gyönyörű aranyszínűre pirítjuk.


A fotó nem túl jó, mert most csak egy személyre készült ez a finomság. a nagyobb adag valahogy fotogénebb. :)


4 megjegyzés:

  1. Hú, most nagyon éhes vagyok, és a gnocchit egyéként is imádom...:) Nagyon guszta! Én mióta egyszer készítettem házit, azóta nem ritkán használok boltit, de az igaz, hogy super gyors kaja. Legközelebb ki fogom próbálni sütve is!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöm szépen! :) Én is minden formában szeretem a gnocchit, de talán így tetszik a legjobban a sütőben is rápirítva.

      Törlés
  2. Mindegy is a fotó, el tudom képzelni a leírtak alapján, és jöhet! Küldjél! Ja, most jut eszembe, csak 1 személyre készítetted... akkor abból már bizony nincs! Tehát Nekem kell elkészíteni itthon. :)

    VálaszTörlés