2012. június 5., kedd

Epres-pezsgős koktél



Eperszezon, harmadik bejegyzés... Nincs is jobb egy forró nyári napon egy hűsítő epres koktélnál. Tapasztalatból mondom.


Hozzávalók személyenként:

másfél dl száraz pezsgő
2 cl fehér rum
eperpüré kb 4 közepes méretű eperből
egy fél lime leve (sajnos lime most nem volt otthon, így egy kevés citromlevet tettem bele azzal sem volt rossz)
eper és citrom/lime - szeletek a díszítéshez

Finom hideg pezsgőt töltünk, néhány szép pohárba (igen, tudom a képen martinis pohár van, szerintem ebben mutatott jobban) és megbolondítjuk adagonként 2 cent fehér rummal. megmossuk az epreket, alaposan összeturmixoljuk és ha zavarnak a darabok átpaszírozzuk egy szűrőn. Én ezt a lépést most kihagytam. Belefacsarunk egy kis lime levet, majd gyümölcsökkel díszítjük.

Egészségünkre!


A képminőségért elnézést kérek, de a koktélozásra az este a megfelelő napszak, így már sötét volt.

4 megjegyzés:

  1. Az epret és a pezsgőt szeretem, kérek egy pohárral :)

    VálaszTörlés
  2. Kár, hogy nem iszok alkoholt, egy ilyen koktél azért lehet lecsúszna...:)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Esetleg alkoholmentes pezsgővel és a rumot elhagyva is ki lehet próbálni, jó hidegen biztos úgy is felfrissít.

      Törlés